DSpace Repository
Маркетинговий підхід до побудови механізму управління конкурентоспроможністю агропромислових підприємств
Login
українська
English
русский
DSpace Home
→
Періодичні видання ДДФА
→
Вісник Дніпропетровської державної фінансової академії
→
2012/1
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Маркетинговий підхід до побудови механізму управління конкурентоспроможністю агропромислових підприємств
Гетьман, О.О.
;
Гетьман, Д.О.
URI:
http://hdl.handle.net/123456789/1466
Date:
2016-11-01
Abstract:
Розглянуто теоретичні засади побудови механізму управління конкурентоспроможністю агропромислових підприємств, охарактеризовано роль маркетингової складової, наведено результати маркетингового дослідження в сегменті птахівництва
Show full item record
Files in this item
Name:
25Гетьман.doc
Size:
190.5Kb
Format:
Microsoft Word
Description:
електронне видання
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
2012/1
2012/1
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register