Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 32.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
12-лют-2020Удосконалення підходів до стратегування та маркетингового планування сталого розвитку регіонуІльченко, В. М.; Горященко, Ю. Г.; Ilchenko, V.; Horiashchenko, Y.
1-чер-2020Управління брендинговими стратегіями на ринку туристичних послугДолга, Г. В.; Dolha, H.
7-гру-2021Роль та значення соціальної відповідальності для реалізації концепції сталого розвиткуПанюк, Т. П.; Богуш, Л. А.; Paniuk, T.; Bohush, L.
17-тра-2023Cтратегії як основний механізм управління змінами при здійсненні митної справи: зарубіжний досвідКвеліашвілі, І. М.
30-сер-2023Аналіз маркетингової стратегії просування продукції підприємстваДронова, Т. С.
1-сер-2023Аналіз каналів просування продукції в мережі інтернет (на прикладі ат КБ «ПриватБанк»)Дронова, Т.С.; Піпкіна, А.Є.
2-жов-2023Обгрунтування стратегії управління інтелектуальним потенціалом торговельних підприємствФролова, Л. В.; Носова, Т. І.
3-жов-2023Strategic aspects of mechanism sustainable development of the regionІльченко, В. М.; Самокіна, Г. В.
12-жов-2023Стратегія продовольчої безпеки в умовах війниЗубар, І. В; Онищук, Ю. В.
21-січ-2021Визначення бізнес-процесу з точки зору корпоративної соціальної відповідальностіБрінь, П. В.; Вашкевич, І. І.; Vaskevych, Ill.; Brin, P.