Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5680
Название: Аналіз каналів просування продукції в мережі інтернет (на прикладі ат КБ «ПриватБанк»)
Авторы: Дронова, Т.С.
Піпкіна, А.Є.
Ключевые слова: банк
маркетинг
стратегія
просування
канали
просування
сайт
інтернет
Дата публикации: 1-авг-2023
Издательство: Мукачівський державний університет
Библиографическое описание: Дронова Т.С. Аналіз каналів просування продукції в мережі інтернет (на прикладі ат КБ «ПриватБанк») / Т.С. Дронова, А.Є. Піпкіна // Економіка та суспільство, Випуск # 25 / 2021
Серия/номер: Економіка та суспільство;Випуск # 25 / 2021
Аннотация: Стаття присвячена актуальним питанням використання мережі Інтернет у просуванні продукції. Проана- лізовано стратегію просування товарів за допомогою актуальних каналів інтерактивного маркетингу найбільшим комерційним банком України. Просування товару – це поетапне планування і реалізація дій, націлених на створення попиту на ринку з метою стимулювання продажів. Стратегія – це модель узагальнення дій, необхідних для досягнення поставлених цілей шляхом координування і розподілу ресурсів фірми, тобто розробка стратегії фірми полягає в розробленні планів досягнення цілей, в якому передбачені можливості фірми. Стратегія просування – це комбінування різних способів і каналів реклами. Проведено аналіз сайту та сторінок у соціальних мережах. Досліджено основні канали просування продукції в мережі Інтернет. Окреслено зміни, що відбуваються у банку, стратегія якого аналізуються.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5680
ISSN: 2524-0072
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Економіка та суспільство. – 2021 - Піпкіна А..pdf145,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.