Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8061
Title: Розробка та використання візуальних рекламних продуктів для студії танців
Authors: Леміш, К. Є.
Keywords: візуальна комунікація
промоматеріали
візуальний вплив у рекламі
композиція
колір
візуальна метафора
Issue Date: 5-Aug-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Леміш К. Є. Розробка та використання візуальних рекламних продуктів для студії танців : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 51 с.
Abstract: Мета кваліфікаційної роботи: створення візуального інформаційного продукту, що забезпечує емоційно та структурно ефективну презентацію та підтримку курсу для дівчат 10–13 років, з урахуванням подвійної аудиторії — дітей і батьків. Актуальність і новизна інформаційного продукту: інформаційний продукт розроблено з урахуванням як комерційної доцільності (просування нового курсу всередині студії), так і соціальної функції — підтримки емоційного розвитку, впевненості та креативності дівчат в умовах психологічного навантаження воєнного часу. Новизна полягає в поєднанні візуального брендингу з освітньою метою, а також у використанні подвійного таргетування, маркетингових моделей (5W, SOSTAC) та залученні відео- рілсів, що рідко застосовуються у внутрішніх комунікаціях інших студій східного танцю. Зміст інформаційного продукту: включає комплекс промоматеріалів: афішу (друкований формат A3), брошуру (друкований варіант), інформаційний лист у PDF-документ для поширення в месенджерах (Viber, Telegram), два відео-рілси для соцмереж (Instagram, Facebook). Інформаційний продукт реалізовано у студії східного танцю Mirabelle (м.Дніпро) у лютому– березні 2025 року.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8061
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2025_Lemish_061_Bak.pdf1,57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.