Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8061
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛеміш, К. Є.-
dc.date.accessioned2025-08-05T10:35:03Z-
dc.date.available2025-08-05T10:35:03Z-
dc.date.issued2025-08-05-
dc.identifier.citationЛеміш К. Є. Розробка та використання візуальних рекламних продуктів для студії танців : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 51 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8061-
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи: створення візуального інформаційного продукту, що забезпечує емоційно та структурно ефективну презентацію та підтримку курсу для дівчат 10–13 років, з урахуванням подвійної аудиторії — дітей і батьків. Актуальність і новизна інформаційного продукту: інформаційний продукт розроблено з урахуванням як комерційної доцільності (просування нового курсу всередині студії), так і соціальної функції — підтримки емоційного розвитку, впевненості та креативності дівчат в умовах психологічного навантаження воєнного часу. Новизна полягає в поєднанні візуального брендингу з освітньою метою, а також у використанні подвійного таргетування, маркетингових моделей (5W, SOSTAC) та залученні відео- рілсів, що рідко застосовуються у внутрішніх комунікаціях інших студій східного танцю. Зміст інформаційного продукту: включає комплекс промоматеріалів: афішу (друкований формат A3), брошуру (друкований варіант), інформаційний лист у PDF-документ для поширення в месенджерах (Viber, Telegram), два відео-рілси для соцмереж (Instagram, Facebook). Інформаційний продукт реалізовано у студії східного танцю Mirabelle (м.Дніпро) у лютому– березні 2025 року.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectвізуальна комунікаціяuk_UA
dc.subjectпромоматеріалиuk_UA
dc.subjectвізуальний вплив у рекламіuk_UA
dc.subjectкомпозиціяuk_UA
dc.subjectколірuk_UA
dc.subjectвізуальна метафораuk_UA
dc.titleРозробка та використання візуальних рекламних продуктів для студії танцівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Lemish_061_Bak.pdf1,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.