Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8053
Title: Технології проведення рекламної кампанії магазину одягу
Authors: Польова, О. В.
Keywords: журналістика
реклама
інформаційні матеріали
спонсорська стаття
друковані видання
Issue Date: 4-Aug-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Польова О. В. Технології проведення рекламної кампанії магазину одягу : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 60 с.
Abstract: Мета кваліфікаційної роботи: створення інформаційного продукту для проведення рекламної кампанії магазину одягу, на прикладі українського бренду «Must Have». Актуальність і новизна інформаційного продукту: актуальність інформаційного продукту обґрунтована необхідністю проведення ефективних рекламних кампаній, зокрема для підприємств у сфері роздрібної торгівлі одягом, в сучасних умовах економічної кризи в Україні, спричиненої повномасштабною агресією рф. Вивчення технологій створення, поширення та впливу на споживчу аудиторію, а також аналізу результативності рекламних кампаній, адаптованих до сучасних умов, допоможе покращити якість інформаційного наповнення, сприятиме чіткій диференціації брендів та підвищить рівень задоволення споживачів. Зміст інформаційного продукту: підбірка рекламних матеріалів магазину одягу «Must Have» для розміщення в друкованому виданні, на сайті та у соціальних мережах агенції «Сайт Наше Місто». Продукт складається з спонсорських статей, інтерв'ю із засновницею бренду, макетів банерної та контекстної реклами, рекламних постів у соціальних мережах та UGC відео для TikTok. Інформаційний продукт опубліковано на всіх комунікаційних каналах у агенції «Сайт Наше Місто».
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8053
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2025_Polyova_061_Bak.pdf1,34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.