Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8053
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПольова, О. В.-
dc.date.accessioned2025-08-04T10:23:40Z-
dc.date.available2025-08-04T10:23:40Z-
dc.date.issued2025-08-04-
dc.identifier.citationПольова О. В. Технології проведення рекламної кампанії магазину одягу : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 60 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8053-
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи: створення інформаційного продукту для проведення рекламної кампанії магазину одягу, на прикладі українського бренду «Must Have». Актуальність і новизна інформаційного продукту: актуальність інформаційного продукту обґрунтована необхідністю проведення ефективних рекламних кампаній, зокрема для підприємств у сфері роздрібної торгівлі одягом, в сучасних умовах економічної кризи в Україні, спричиненої повномасштабною агресією рф. Вивчення технологій створення, поширення та впливу на споживчу аудиторію, а також аналізу результативності рекламних кампаній, адаптованих до сучасних умов, допоможе покращити якість інформаційного наповнення, сприятиме чіткій диференціації брендів та підвищить рівень задоволення споживачів. Зміст інформаційного продукту: підбірка рекламних матеріалів магазину одягу «Must Have» для розміщення в друкованому виданні, на сайті та у соціальних мережах агенції «Сайт Наше Місто». Продукт складається з спонсорських статей, інтерв'ю із засновницею бренду, макетів банерної та контекстної реклами, рекламних постів у соціальних мережах та UGC відео для TikTok. Інформаційний продукт опубліковано на всіх комунікаційних каналах у агенції «Сайт Наше Місто».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectжурналістикаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectінформаційні матеріалиuk_UA
dc.subjectспонсорська статтяuk_UA
dc.subjectдруковані виданняuk_UA
dc.titleТехнології проведення рекламної кампанії магазину одягуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Polyova_061_Bak.pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.