Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7498
Назва: Управління цифровим маркетингом підприємства (на матеріалах ТОВ «Інбел», с. Орловщина)
Автори: Дрозд, Степан Володимирович
Ключові слова: інструменти цифрового маркетингу
SEO-аналіз
соціальний маркетинг
інтернет-реклама
еmail-маркетинг
асортимент
партерство
контент-маркетинг
управління
Дата публікації: 14-бер-2025
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Дрозд С. В. Управління цифровим маркетингом підприємства (на матеріалах ТОВ «Інбел», с. Орловщина) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 102 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена аналізу інструментів цифрового маркетингу. В роботі висвітлені теоретико-методичні основи цифрового маркетингу; охарактеризовано інструменти цифрового маркетингу, здійснено аналіз економічної діяльності підприємства; зроблена оцінка інструментів цифрового маркетингу; зроблено конкурентний аналіз, запропоновані напрями удосконалення економічної діяльності підприємства; розроблено шляхи покращення використання інструментів цифрового маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7498
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дрозд.pdf1,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.