Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7498
Title: Управління цифровим маркетингом підприємства (на матеріалах ТОВ «Інбел», с. Орловщина)
Authors: Дрозд, Степан Володимирович
Keywords: інструменти цифрового маркетингу
SEO-аналіз
соціальний маркетинг
інтернет-реклама
еmail-маркетинг
асортимент
партерство
контент-маркетинг
управління
Issue Date: 14-Mar-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Дрозд С. В. Управління цифровим маркетингом підприємства (на матеріалах ТОВ «Інбел», с. Орловщина) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 102 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена аналізу інструментів цифрового маркетингу. В роботі висвітлені теоретико-методичні основи цифрового маркетингу; охарактеризовано інструменти цифрового маркетингу, здійснено аналіз економічної діяльності підприємства; зроблена оцінка інструментів цифрового маркетингу; зроблено конкурентний аналіз, запропоновані напрями удосконалення економічної діяльності підприємства; розроблено шляхи покращення використання інструментів цифрового маркетингу.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7498
Appears in Collections:Спеціальність: 075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дрозд.pdf1,49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.