Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7498
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрозд, Степан Володимирович-
dc.date.accessioned2025-03-14T07:13:33Z-
dc.date.available2025-03-14T07:13:33Z-
dc.date.issued2025-03-14-
dc.identifier.citationДрозд С. В. Управління цифровим маркетингом підприємства (на матеріалах ТОВ «Інбел», с. Орловщина) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 102 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7498-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена аналізу інструментів цифрового маркетингу. В роботі висвітлені теоретико-методичні основи цифрового маркетингу; охарактеризовано інструменти цифрового маркетингу, здійснено аналіз економічної діяльності підприємства; зроблена оцінка інструментів цифрового маркетингу; зроблено конкурентний аналіз, запропоновані напрями удосконалення економічної діяльності підприємства; розроблено шляхи покращення використання інструментів цифрового маркетингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectінструменти цифрового маркетингуuk_UA
dc.subjectSEO-аналізuk_UA
dc.subjectсоціальний маркетингuk_UA
dc.subjectінтернет-рекламаuk_UA
dc.subjectеmail-маркетингuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectпартерствоuk_UA
dc.subjectконтент-маркетингuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.titleУправління цифровим маркетингом підприємства (на матеріалах ТОВ «Інбел», с. Орловщина)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дрозд.pdf1,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.