Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7399
Назва: Візуальний контент для рекламної комунікації у європейському сегменті соціальних мереж
Автори: Хілько, А. С.
Ключові слова: візуальний контент
візуал
рекламна комунікація
соціальні мережі
пост
історія
візуальний ряд
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Хілько А. С. Візуальний контент для рекламної комунікації у європейському сегменті соціальних мереж : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 58 с.
Короткий огляд (реферат): Мета кваліфікаційної роботи створити візуальний контент для рекламної кампанії соціальних мереж, розрахованих на європейську аудиторію. Актуальність і новизна інформаційного продукту: створені візуальні елементи впливають на емоції користувачів, створюють атмосферу навколо основної інформації, ефективно підвищують рейтинг компанії та привертають увагу потенційних клієнтів. Новизна інформаційного продукту: під час створення візуалів для європейського сегменту були розроблені візуальні картки для натхнення і розуміння чіткого контент-плану для подальшого просування соціальних мереж. Зміст інформаційного продукту: робота складається з трьох варіацій умовного візуального ряду, восьми візуалів для постів та трьох для історій, які створені відповідно до фірмового стилю компанії «MOST» та призначені для поширення у соціальні мережі Instagram та Facebook бренду. Інформаційний продукт опубліковано частково в соціальних мережах Instagram, Facebook компанії «MOST» 10.04.2024 (пост і сторіс) та 22.04.2024 (пост).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7399
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Khilko_061_Bak.pdf2,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.