Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7399
Title: Візуальний контент для рекламної комунікації у європейському сегменті соціальних мереж
Authors: Хілько, А. С.
Keywords: візуальний контент
візуал
рекламна комунікація
соціальні мережі
пост
історія
візуальний ряд
Issue Date: 30-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Хілько А. С. Візуальний контент для рекламної комунікації у європейському сегменті соціальних мереж : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 58 с.
Abstract: Мета кваліфікаційної роботи створити візуальний контент для рекламної кампанії соціальних мереж, розрахованих на європейську аудиторію. Актуальність і новизна інформаційного продукту: створені візуальні елементи впливають на емоції користувачів, створюють атмосферу навколо основної інформації, ефективно підвищують рейтинг компанії та привертають увагу потенційних клієнтів. Новизна інформаційного продукту: під час створення візуалів для європейського сегменту були розроблені візуальні картки для натхнення і розуміння чіткого контент-плану для подальшого просування соціальних мереж. Зміст інформаційного продукту: робота складається з трьох варіацій умовного візуального ряду, восьми візуалів для постів та трьох для історій, які створені відповідно до фірмового стилю компанії «MOST» та призначені для поширення у соціальні мережі Instagram та Facebook бренду. Інформаційний продукт опубліковано частково в соціальних мережах Instagram, Facebook компанії «MOST» 10.04.2024 (пост і сторіс) та 22.04.2024 (пост).
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7399
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_Khilko_061_Bak.pdf2,28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.