Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7384
Title: Формування позитивного іміджу закладу вищої освіти у соціальних мережах
Authors: Жигілій, С. Є.
Keywords: імідж
заклад вищої освіті
інформаційний продукт
цільова аудиторія
Issue Date: 30-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Жигілій С. Є. Формування позитивного іміджу закладу вищої освіти у соціальних мережах : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 36 с.
Abstract: Мета кваліфікаційної роботи: формування позитивного іміджу закладу вищої освіті у світі соціальних мереж. Актуальність та новизна інформаційного продукту: підвищення іміджу Університету митної справи та фінансів шляхом створення інформаційного продукту «Віртуальна екскурсія музеєм митної справи України». Розробка соціальних мереж , що відповідатимуть цільової аудиторії . Загальний доступ до інформації, яка допоможе відповісти на питання. Обмін всезагальною інформацією, досвідом, участь у заходах, конференціях та проєктах. Можливість підвищити імідж закладу вищої освіти та збільшити кількість студентів. Зміст інформаційної акції: відеоролик «4 зала музею. Історія університету».
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7384
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_Zhigiliy_061_Bak.pdf695,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.