Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7384
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖигілій, С. Є.-
dc.date.accessioned2025-03-03T13:54:30Z-
dc.date.available2025-03-03T13:54:30Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationЖигілій С. Є. Формування позитивного іміджу закладу вищої освіти у соціальних мережах : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 36 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7384-
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи: формування позитивного іміджу закладу вищої освіті у світі соціальних мереж. Актуальність та новизна інформаційного продукту: підвищення іміджу Університету митної справи та фінансів шляхом створення інформаційного продукту «Віртуальна екскурсія музеєм митної справи України». Розробка соціальних мереж , що відповідатимуть цільової аудиторії . Загальний доступ до інформації, яка допоможе відповісти на питання. Обмін всезагальною інформацією, досвідом, участь у заходах, конференціях та проєктах. Можливість підвищити імідж закладу вищої освіти та збільшити кількість студентів. Зміст інформаційної акції: відеоролик «4 зала музею. Історія університету».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітіuk_UA
dc.subjectінформаційний продуктuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.titleФормування позитивного іміджу закладу вищої освіти у соціальних мережахuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Zhigiliy_061_Bak.pdf695,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.