Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7378
Назва: Комунікаційна стратегія з просування бренду Most Dekens на європейському ринку
Автори: Шинова, В. А.
Ключові слова: комунікаційна стратегія
місія
візія
цільова аудиторія
інформаційна акція
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Шинова В. А. Комунікаційна стратегія з просування бренду Most Dekens на європейському ринку : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 58 с.
Короткий огляд (реферат): Мета кваліфікаційної роботи: полягає у розробці та впроваджені ефективної комунікаційної стратегії, спрямованої на просування бренду Most Dekens на європейському ринку. Актуальність і новизна інформаційного продукту: актуальність теми зумовлена динамічними змінами в сучасному бізнес-середовищі, що характеризуються стрімким розвитком технологій та високим рівнем ринкової конкуренції. Новизна інформаційного продукту полягає в застосуванні комплексного підходу до формування стратегії, що включає використання новітніх комунікаційних інструментів і технологій, а також інтеграцію місії та візії компанії Most Dekens з урахуванням специфіки європейського ринку. Зміст інформаційного продукту: інформаційний продукт включає детальний план комунікаційної стратегії для бренду Most Dekens, який охоплює аналіз ринку, цільової аудиторії, вибір комунікаційних каналів та розробку місії й візії компанії для підвищення її конкурентоспроможності на європейському ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7378
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Shinova_061_Bak.pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.