Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7378
Title: Комунікаційна стратегія з просування бренду Most Dekens на європейському ринку
Authors: Шинова, В. А.
Keywords: комунікаційна стратегія
місія
візія
цільова аудиторія
інформаційна акція
Issue Date: 30-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Шинова В. А. Комунікаційна стратегія з просування бренду Most Dekens на європейському ринку : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 58 с.
Abstract: Мета кваліфікаційної роботи: полягає у розробці та впроваджені ефективної комунікаційної стратегії, спрямованої на просування бренду Most Dekens на європейському ринку. Актуальність і новизна інформаційного продукту: актуальність теми зумовлена динамічними змінами в сучасному бізнес-середовищі, що характеризуються стрімким розвитком технологій та високим рівнем ринкової конкуренції. Новизна інформаційного продукту полягає в застосуванні комплексного підходу до формування стратегії, що включає використання новітніх комунікаційних інструментів і технологій, а також інтеграцію місії та візії компанії Most Dekens з урахуванням специфіки європейського ринку. Зміст інформаційного продукту: інформаційний продукт включає детальний план комунікаційної стратегії для бренду Most Dekens, який охоплює аналіз ринку, цільової аудиторії, вибір комунікаційних каналів та розробку місії й візії компанії для підвищення її конкурентоспроможності на європейському ринку.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7378
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_Shinova_061_Bak.pdf1,15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.