Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7372
Назва: Технології просування закладу громадського харчування
Автори: Полуциган, Д. С.
Ключові слова: онлайн-медиа
макети
брендінг
Австрійський медіа-простір
просування рекламніх макетів
рекламні джерела
соціальні мережі
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Полуциган Д. С. Технології просування закладу громадського харчування : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 55 с.
Короткий огляд (реферат): Розроблений цикл рекламних макетів що впливають на емоції користувачів, створюють атмосферу навколо основної інформації, ефективно привертають увагу потенційних клієнтів ресторану, та підвищує медійну активність закладу. Загострює увагу на данному закладі харчування, через небанальний опис заходів та фестів усередині ресторану. Цикл рекламних макетів є яскравим акцентом у комплексі рекламного просування закладу харчування. Новизна інформаційного продукту: під час створення макетів полягає у використанні нових способів та видів рекламного просування саме для конкретного ресторану в Австрії. І можливість аналізувати зворотню реакцію і корегувати рекламу, що випускається, орієнтовану на конкретну цільову аудиторію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7372
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Polucigan_061_Bak.pdf1,99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.