Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7372
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолуциган, Д. С.-
dc.date.accessioned2025-03-03T12:09:53Z-
dc.date.available2025-03-03T12:09:53Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationПолуциган Д. С. Технології просування закладу громадського харчування : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 55 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7372-
dc.description.abstractРозроблений цикл рекламних макетів що впливають на емоції користувачів, створюють атмосферу навколо основної інформації, ефективно привертають увагу потенційних клієнтів ресторану, та підвищує медійну активність закладу. Загострює увагу на данному закладі харчування, через небанальний опис заходів та фестів усередині ресторану. Цикл рекламних макетів є яскравим акцентом у комплексі рекламного просування закладу харчування. Новизна інформаційного продукту: під час створення макетів полягає у використанні нових способів та видів рекламного просування саме для конкретного ресторану в Австрії. І можливість аналізувати зворотню реакцію і корегувати рекламу, що випускається, орієнтовану на конкретну цільову аудиторію.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectонлайн-медиаuk_UA
dc.subjectмакетиuk_UA
dc.subjectбрендінгuk_UA
dc.subjectАвстрійський медіа-простірuk_UA
dc.subjectпросування рекламніх макетівuk_UA
dc.subjectрекламні джерелаuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleТехнології просування закладу громадського харчуванняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Polucigan_061_Bak.pdf1,99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.