Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7369
Title: Соціальна реклама як чинник трансформації ціннісної сфери української молоді
Authors: Васько, А. В.
Keywords: аудиторія
засоби масової інформації
засоби масової комунікації
молодь
потреби
орієнтація
соціальна реклама
Issue Date: 30-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Васько А. В. Соціальна реклама як чинник трансформації ціннісної сфери української молоді : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 73 с.
Abstract: На підставі проведеного теоретико-методологічного аналізу виділено характерні риси соціальної реклами, як носія та транслятора цінностей, серед яких темпоральність, культурна специфічність, комунікативність, некомерційний характер; визначено та проаналізовано системи цінностей, що транслюються в сучасній соціально-рекламній комунікації; визначено значення соціальної реклами у процесі формування ціннісних установок, що впливають на думку молоді.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7369
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Vasko_061_Bak.pdf1,67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.