Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7369
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасько, А. В.-
dc.date.accessioned2025-03-03T11:33:48Z-
dc.date.available2025-03-03T11:33:48Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationВасько А. В. Соціальна реклама як чинник трансформації ціннісної сфери української молоді : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 73 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7369-
dc.description.abstractНа підставі проведеного теоретико-методологічного аналізу виділено характерні риси соціальної реклами, як носія та транслятора цінностей, серед яких темпоральність, культурна специфічність, комунікативність, некомерційний характер; визначено та проаналізовано системи цінностей, що транслюються в сучасній соціально-рекламній комунікації; визначено значення соціальної реклами у процесі формування ціннісних установок, що впливають на думку молоді.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectаудиторіяuk_UA
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk_UA
dc.subjectзасоби масової комунікаціїuk_UA
dc.subjectмолодьuk_UA
dc.subjectпотребиuk_UA
dc.subjectорієнтаціяuk_UA
dc.subjectсоціальна рекламаuk_UA
dc.titleСоціальна реклама як чинник трансформації ціннісної сфери української молодіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Vasko_061_Bak.pdf1,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.