Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7369
Назва: Соціальна реклама як чинник трансформації ціннісної сфери української молоді
Автори: Васько, А. В.
Ключові слова: аудиторія
засоби масової інформації
засоби масової комунікації
молодь
потреби
орієнтація
соціальна реклама
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Васько А. В. Соціальна реклама як чинник трансформації ціннісної сфери української молоді : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 73 с.
Короткий огляд (реферат): На підставі проведеного теоретико-методологічного аналізу виділено характерні риси соціальної реклами, як носія та транслятора цінностей, серед яких темпоральність, культурна специфічність, комунікативність, некомерційний характер; визначено та проаналізовано системи цінностей, що транслюються в сучасній соціально-рекламній комунікації; визначено значення соціальної реклами у процесі формування ціннісних установок, що впливають на думку молоді.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7369
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Vasko_061_Bak.pdf1,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.