Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7368
Title: Рекламний контент в соціальній мережі Instagram
Authors: Плічко, Є. С.
Keywords: реклама
соціальні мережі
контент
рекламні інструменти
інформаційний продукт
поведінка споживачів
Issue Date: 30-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Плічко Є. С. Рекламний контент в соціальній мережі Instagram : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 70 с.
Abstract: Мета кваліфікаційної роботи: полягає у дослідження та розуміння багатогранного впливу реклами в соціальних мережах на поведінку користувачів та розробка рекомендації для спеціалістів зі зав’язків з громадськістю щодо використання рекламних інструментів у мережі Instagram. Актуальність і новизна інформаційного продукту: актуальність теми зумовлена динамічними змінами в сучасному бізнес-середовищі, що характеризуються стрімким розвитком технологій та високим рівнем ринкової конкуренції. Зміст інформаційного продукту: інформаційний продукт включає приклади застосування різних рекламних інструментів соціальної мережі Instagram для розробки та впровадження комунікаційної стратегії компанії.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7368
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_Plichko_061_Bak.pdf1,14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.