Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7368
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлічко, Є. С.-
dc.date.accessioned2025-03-03T11:28:28Z-
dc.date.available2025-03-03T11:28:28Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationПлічко Є. С. Рекламний контент в соціальній мережі Instagram : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 70 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7368-
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи: полягає у дослідження та розуміння багатогранного впливу реклами в соціальних мережах на поведінку користувачів та розробка рекомендації для спеціалістів зі зав’язків з громадськістю щодо використання рекламних інструментів у мережі Instagram. Актуальність і новизна інформаційного продукту: актуальність теми зумовлена динамічними змінами в сучасному бізнес-середовищі, що характеризуються стрімким розвитком технологій та високим рівнем ринкової конкуренції. Зміст інформаційного продукту: інформаційний продукт включає приклади застосування різних рекламних інструментів соціальної мережі Instagram для розробки та впровадження комунікаційної стратегії компанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.subjectрекламні інструментиuk_UA
dc.subjectінформаційний продуктuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.titleРекламний контент в соціальній мережі Instagramuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Plichko_061_Bak.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.