Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7363
Title: Комунікативна стратегія підприємства у соціальній мережі (на прикладі соціальної мережі Instagram)
Authors: Мілік, А. О.
Keywords: діджитал
комунікативна стратегія
контент
соціальні мережі
social media marketing
Issue Date: 30-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Мілік А. О. Комунікативна стратегія підприємства у соціальній мережі (на прикладі соціальної мережі Instagram) : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 72 с.
Abstract: В роботі розроблені комунікативні стратегії в соціальних мережах. Одержані висновки та новизна полягають в тому, що визначено поняття «комунікативна стратегія», розроблено алгоритм створення комунікативної стратегії, визначено особливості просування в різних соціальних мережах. Практичне значення результатів дослідження полягає в безпосередньому їх використанні під час розробки комунікативних стратегій для соціальних мереж Instagram, Facebook, TikTok; впровадженні розробленої SMM-стратегії для проєкту «Школа помічника депутата».
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7363
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Milik_061_Bak.pdf1,19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.