Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7363
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМілік, А. О.-
dc.date.accessioned2025-03-03T09:02:42Z-
dc.date.available2025-03-03T09:02:42Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationМілік А. О. Комунікативна стратегія підприємства у соціальній мережі (на прикладі соціальної мережі Instagram) : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 72 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7363-
dc.description.abstractВ роботі розроблені комунікативні стратегії в соціальних мережах. Одержані висновки та новизна полягають в тому, що визначено поняття «комунікативна стратегія», розроблено алгоритм створення комунікативної стратегії, визначено особливості просування в різних соціальних мережах. Практичне значення результатів дослідження полягає в безпосередньому їх використанні під час розробки комунікативних стратегій для соціальних мереж Instagram, Facebook, TikTok; впровадженні розробленої SMM-стратегії для проєкту «Школа помічника депутата».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectдіджиталuk_UA
dc.subjectкомунікативна стратегіяuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectsocial media marketinguk_UA
dc.titleКомунікативна стратегія підприємства у соціальній мережі (на прикладі соціальної мережі Instagram)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Milik_061_Bak.pdf1,19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.