Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7363
Назва: Комунікативна стратегія підприємства у соціальній мережі (на прикладі соціальної мережі Instagram)
Автори: Мілік, А. О.
Ключові слова: діджитал
комунікативна стратегія
контент
соціальні мережі
social media marketing
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Мілік А. О. Комунікативна стратегія підприємства у соціальній мережі (на прикладі соціальної мережі Instagram) : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 72 с.
Короткий огляд (реферат): В роботі розроблені комунікативні стратегії в соціальних мережах. Одержані висновки та новизна полягають в тому, що визначено поняття «комунікативна стратегія», розроблено алгоритм створення комунікативної стратегії, визначено особливості просування в різних соціальних мережах. Практичне значення результатів дослідження полягає в безпосередньому їх використанні під час розробки комунікативних стратегій для соціальних мереж Instagram, Facebook, TikTok; впровадженні розробленої SMM-стратегії для проєкту «Школа помічника депутата».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7363
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Milik_061_Bak.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.