Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7362
Title: Новітні тренди у розвитку цифрової реклами
Authors: Міхнюк, М. О.
Keywords: соціальна мережа
Instagram
цифрова реклама
цифровий маркетинг
PR тексти
PR тексти для соціальних мереж
Issue Date: 30-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Міхнюк М. О. Новітні тренди у розвитку цифрової реклами : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 65 с.
Abstract: У роботі досліджено цифрову рекламу як інструменту просування товару чи послуги; розглянуто специфіку та актуальні тренди розвитку цифрової реклами; розроблено цифрові рекламні продукти для маркетингової агенції FABERGE marketing partner. Результати дослідження можуть бути використані в діяльності маркетингової агенції FABERGE marketing partner для її просування та встановлення нових контактів з цільовою аудиторією.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7362
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Mikhniuk_061_Bak.pdf2,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.