Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7362
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіхнюк, М. О.-
dc.date.accessioned2025-03-03T08:51:17Z-
dc.date.available2025-03-03T08:51:17Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationМіхнюк М. О. Новітні тренди у розвитку цифрової реклами : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 65 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7362-
dc.description.abstractУ роботі досліджено цифрову рекламу як інструменту просування товару чи послуги; розглянуто специфіку та актуальні тренди розвитку цифрової реклами; розроблено цифрові рекламні продукти для маркетингової агенції FABERGE marketing partner. Результати дослідження можуть бути використані в діяльності маркетингової агенції FABERGE marketing partner для її просування та встановлення нових контактів з цільовою аудиторією.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectсоціальна мережаuk_UA
dc.subjectInstagramuk_UA
dc.subjectцифрова рекламаuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectPR текстиuk_UA
dc.subjectPR тексти для соціальних мережuk_UA
dc.titleНовітні тренди у розвитку цифрової рекламиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Mikhniuk_061_Bak.pdf2,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.