Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7362
Назва: Новітні тренди у розвитку цифрової реклами
Автори: Міхнюк, М. О.
Ключові слова: соціальна мережа
Instagram
цифрова реклама
цифровий маркетинг
PR тексти
PR тексти для соціальних мереж
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Міхнюк М. О. Новітні тренди у розвитку цифрової реклами : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 65 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено цифрову рекламу як інструменту просування товару чи послуги; розглянуто специфіку та актуальні тренди розвитку цифрової реклами; розроблено цифрові рекламні продукти для маркетингової агенції FABERGE marketing partner. Результати дослідження можуть бути використані в діяльності маркетингової агенції FABERGE marketing partner для її просування та встановлення нових контактів з цільовою аудиторією.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7362
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Mikhniuk_061_Bak.pdf2,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.