Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7355
Title: Інтеграція рекламних та PR технологій при просуванні торговельної марки
Authors: Резанович, Я. В.
Keywords: PR-технології
торгова марка
просування
реклама
Issue Date: 30-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Резанович Я. В. Інтеграція рекламних та PR технологій при просуванні торговельної марки : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 69 с.
Abstract: Проведено аналіз підходів щодо інтеграції рекламних та PR- технологій при просуванні торгової марки. Одержані висновки та їх новизна: Наукова новизна одержаних результатів полягає у вироблені рекомендацій при просуванні торговельної марки за допомогою рекламних та PR-технологій інформаційного продукту на ТОВ «Сокіл-1». Практичне значення полягає у використанні рекомендацій при просуванні торговельної марки за допомогою рекламних та PR-технологій інформаційного продукту на ТОВ «Сокіл-1».
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7355
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Rezanovych_061_Bak.pdf1,52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.