Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7355
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРезанович, Я. В.-
dc.date.accessioned2025-03-03T07:55:11Z-
dc.date.available2025-03-03T07:55:11Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationРезанович Я. В. Інтеграція рекламних та PR технологій при просуванні торговельної марки : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7355-
dc.description.abstractПроведено аналіз підходів щодо інтеграції рекламних та PR- технологій при просуванні торгової марки. Одержані висновки та їх новизна: Наукова новизна одержаних результатів полягає у вироблені рекомендацій при просуванні торговельної марки за допомогою рекламних та PR-технологій інформаційного продукту на ТОВ «Сокіл-1». Практичне значення полягає у використанні рекомендацій при просуванні торговельної марки за допомогою рекламних та PR-технологій інформаційного продукту на ТОВ «Сокіл-1».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectPR-технологіїuk_UA
dc.subjectторгова маркаuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleІнтеграція рекламних та PR технологій при просуванні торговельної маркиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Rezanovych_061_Bak.pdf1,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.