Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7350
Назва: Рекламні стратегії у кросмедіа
Автори: Безсонова, А. З.
Ключові слова: рекламна стратегія
PR компанія
соціальні мережі
SMM інструмент
таргетована реклама
конвергентні медіа
кросмедіа
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Безсонова А. З. Рекламні стратегії у кросмедіа : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 66 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі розроблені специфічні методи та інструменти розробки й впровадження рекламних стратегій через кросмедійні ЗМІ. Результати дослідження можуть бути корисними як медіапрактикам, так і починаючим спеціалістам, висновки дослідження можуть бути використані, як практичні поради стосовно створення ефективних рекламних стратегій та використання найбільш ефективних інструментів їх реалізації Автором особисто розроблено чотири інфопродукти для реалізації PR стратегій компаній та організацій різної форми власності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7350
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Bezsonova_061_Bak.pdf1,38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.