Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезсонова, А. З.-
dc.date.accessioned2025-03-03T06:49:55Z-
dc.date.available2025-03-03T06:49:55Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationБезсонова А. З. Рекламні стратегії у кросмедіа : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 66 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7350-
dc.description.abstractУ роботі розроблені специфічні методи та інструменти розробки й впровадження рекламних стратегій через кросмедійні ЗМІ. Результати дослідження можуть бути корисними як медіапрактикам, так і починаючим спеціалістам, висновки дослідження можуть бути використані, як практичні поради стосовно створення ефективних рекламних стратегій та використання найбільш ефективних інструментів їх реалізації Автором особисто розроблено чотири інфопродукти для реалізації PR стратегій компаній та організацій різної форми власності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectрекламна стратегіяuk_UA
dc.subjectPR компаніяuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectSMM інструментuk_UA
dc.subjectтаргетована рекламаuk_UA
dc.subjectконвергентні медіаuk_UA
dc.subjectкросмедіаuk_UA
dc.titleРекламні стратегії у кросмедіаuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Bezsonova_061_Bak.pdf1,38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.