Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7348
Title: Рекламна кампанія з просування бренду українського виробника систем «розумного будинку» «ConnectHome»
Authors: Гаркавенко, В. П.
Keywords: рекламна кампанія
енергоефективність
email-розсилка
екологічність
соціальні мережі
брендінг
реклама
Issue Date: 30-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Гаркавенко, В. П. Рекламна кампанія з просування бренду українського виробника систем «розумного будинку» «ConnectHome» : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 69 с.
Abstract: У роботі створена ефективна концепція рекламної кампанії, яка сприяє популяризації бренду на ринку України. розроблена рекламна кампанія привертає увагу до актуальних соціальних проблем: підтримка вітчизняного виробника, екологічність та енергоефективність систем «розумного будинку». Новизна інформаційного продукту: під час створення було утворено комплекс концепції рекламної кампанії, яка комбінує різноманітні рекламні матеріали, включаючи email-розсилку, макети для соціальних мереж, макет буклету та ребрендинг логотипу, що сприяє ефективному впровадженню рекламної кампанії та її результатів.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7348
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_Garkavenko_061_Bak.pdf2,93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.