Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7348
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаркавенко, В. П.-
dc.date.accessioned2025-02-28T13:25:15Z-
dc.date.available2025-02-28T13:25:15Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationГаркавенко, В. П. Рекламна кампанія з просування бренду українського виробника систем «розумного будинку» «ConnectHome» : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7348-
dc.description.abstractУ роботі створена ефективна концепція рекламної кампанії, яка сприяє популяризації бренду на ринку України. розроблена рекламна кампанія привертає увагу до актуальних соціальних проблем: підтримка вітчизняного виробника, екологічність та енергоефективність систем «розумного будинку». Новизна інформаційного продукту: під час створення було утворено комплекс концепції рекламної кампанії, яка комбінує різноманітні рекламні матеріали, включаючи email-розсилку, макети для соціальних мереж, макет буклету та ребрендинг логотипу, що сприяє ефективному впровадженню рекламної кампанії та її результатів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectенергоефективністьuk_UA
dc.subjectemail-розсилкаuk_UA
dc.subjectекологічністьuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectбрендінгuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleРекламна кампанія з просування бренду українського виробника систем «розумного будинку» «ConnectHome»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Garkavenko_061_Bak.pdf2,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.