Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7348
Назва: Рекламна кампанія з просування бренду українського виробника систем «розумного будинку» «ConnectHome»
Автори: Гаркавенко, В. П.
Ключові слова: рекламна кампанія
енергоефективність
email-розсилка
екологічність
соціальні мережі
брендінг
реклама
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Гаркавенко, В. П. Рекламна кампанія з просування бренду українського виробника систем «розумного будинку» «ConnectHome» : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 69 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі створена ефективна концепція рекламної кампанії, яка сприяє популяризації бренду на ринку України. розроблена рекламна кампанія привертає увагу до актуальних соціальних проблем: підтримка вітчизняного виробника, екологічність та енергоефективність систем «розумного будинку». Новизна інформаційного продукту: під час створення було утворено комплекс концепції рекламної кампанії, яка комбінує різноманітні рекламні матеріали, включаючи email-розсилку, макети для соціальних мереж, макет буклету та ребрендинг логотипу, що сприяє ефективному впровадженню рекламної кампанії та її результатів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7348
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Garkavenko_061_Bak.pdf2,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.