Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7344
Title: Сучасні цифрові технології для створення рекламних продуктів
Authors: Столєтня, Н. А.
Keywords: цифрові моделі
інтерактивні технології
рекламний продукт
дизайнерське рішення
рекламний простір
Issue Date: 30-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Столєтня Н. А. Сучасні цифрові технології для створення рекламних продуктів : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 74 с.
Abstract: У дипломній роботі вперше розглядаються цифрові технології як практичний інструментарій створення мережевого рекламного продукту, досліджується база даних мережевих ресурсів як допомога працівнику рекламного агентства при розробці рекламного макету для соціальних мереж (на замовлення рекламного агентства Faberge marketing partner). Практичне значення. результати дослідження можуть бути корисними як цифровим дизайнерам, так і науковцям, висновки дослідження можуть бути використані як практичні поради стосовно виготовлення мережевого рекламного продукту з використанням інтерактивних технологій у процесі розробки рекламного макету. Надані рекомендації апробовано автором під час проходження переддипломної практики.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7344
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Stolietnia_061_Bak.pdf1,27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.