Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7344
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтолєтня, Н. А.-
dc.date.accessioned2025-02-28T13:03:37Z-
dc.date.available2025-02-28T13:03:37Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationСтолєтня Н. А. Сучасні цифрові технології для створення рекламних продуктів : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 74 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7344-
dc.description.abstractУ дипломній роботі вперше розглядаються цифрові технології як практичний інструментарій створення мережевого рекламного продукту, досліджується база даних мережевих ресурсів як допомога працівнику рекламного агентства при розробці рекламного макету для соціальних мереж (на замовлення рекламного агентства Faberge marketing partner). Практичне значення. результати дослідження можуть бути корисними як цифровим дизайнерам, так і науковцям, висновки дослідження можуть бути використані як практичні поради стосовно виготовлення мережевого рекламного продукту з використанням інтерактивних технологій у процесі розробки рекламного макету. Надані рекомендації апробовано автором під час проходження переддипломної практики.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectцифрові моделіuk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectрекламний продуктuk_UA
dc.subjectдизайнерське рішенняuk_UA
dc.subjectрекламний простірuk_UA
dc.titleСучасні цифрові технології для створення рекламних продуктівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Stolietnia_061_Bak.pdf1,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.