Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7337
Title: Цифрові інструменти реалізації рекламної комунікації
Authors: Кузьміченко, Н. О.
Keywords: рекламна стратегія
маркетинг
соціальні мережі
власний бренд
комунікаційна стратегія
контент
аудиторія
Issue Date: 30-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Кузьміченко Н. О. Цифрові інструменти реалізації рекламної комунікації : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 66 с.
Abstract: У дипломній роботі проаналізовано різні засоби рекламних та PR стратегій відносно ефективності їх взаємодії зі споживачем; з’ясувати найбільш ефективні способи взаємозв’язку та з’ясувати як змінювався процес комунікації з розвитком реклами. Результати дослідження можуть бути корисними як маркетологам, так і науковцям, висновки дослідження можуть бути використані як практичні поради для створення рекламних стратегій та налагодження комунікації тим методом, котрий буде найбільш вдалий. Розроблені рекомендації апробовано автором під час створення сайту «Aramuk.weblium.com».
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7337
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Kuzmichenko_061_Bak.pdf1,64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.