Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7337
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузьміченко, Н. О.-
dc.date.accessioned2025-02-28T12:25:20Z-
dc.date.available2025-02-28T12:25:20Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationКузьміченко Н. О. Цифрові інструменти реалізації рекламної комунікації : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 66 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7337-
dc.description.abstractУ дипломній роботі проаналізовано різні засоби рекламних та PR стратегій відносно ефективності їх взаємодії зі споживачем; з’ясувати найбільш ефективні способи взаємозв’язку та з’ясувати як змінювався процес комунікації з розвитком реклами. Результати дослідження можуть бути корисними як маркетологам, так і науковцям, висновки дослідження можуть бути використані як практичні поради для створення рекламних стратегій та налагодження комунікації тим методом, котрий буде найбільш вдалий. Розроблені рекомендації апробовано автором під час створення сайту «Aramuk.weblium.com».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectрекламна стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectвласний брендuk_UA
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.subjectаудиторіяuk_UA
dc.titleЦифрові інструменти реалізації рекламної комунікаціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Kuzmichenko_061_Bak.pdf1,64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.