Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7337
Назва: Цифрові інструменти реалізації рекламної комунікації
Автори: Кузьміченко, Н. О.
Ключові слова: рекламна стратегія
маркетинг
соціальні мережі
власний бренд
комунікаційна стратегія
контент
аудиторія
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Кузьміченко Н. О. Цифрові інструменти реалізації рекламної комунікації : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 66 с.
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі проаналізовано різні засоби рекламних та PR стратегій відносно ефективності їх взаємодії зі споживачем; з’ясувати найбільш ефективні способи взаємозв’язку та з’ясувати як змінювався процес комунікації з розвитком реклами. Результати дослідження можуть бути корисними як маркетологам, так і науковцям, висновки дослідження можуть бути використані як практичні поради для створення рекламних стратегій та налагодження комунікації тим методом, котрий буде найбільш вдалий. Розроблені рекомендації апробовано автором під час створення сайту «Aramuk.weblium.com».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7337
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Kuzmichenko_061_Bak.pdf1,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.