Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7335
Назва: Рекламна комунікація у сфері книготоргівлі
Автори: Альошкіна, В. Ю.
Ключові слова: рекламна комунікація
книготоргівля
цільова аудиторія
рекламні канали
цифрові маркетингові стратегії
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Альошкіна В. Ю. Рекламна комунікація у сфері книготоргівлі : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 48 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена розробці стратегії, методів та інструментів рекламної комунікації, що використовуються в цій сфері з метою залучення клієнтів, просування продукції та підвищення впізнаваності бренду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7335
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Aloshkina_061_Bak.pdf2,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.