Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАльошкіна, В. Ю.-
dc.date.accessioned2025-02-28T12:18:24Z-
dc.date.available2025-02-28T12:18:24Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationАльошкіна В. Ю. Рекламна комунікація у сфері книготоргівлі : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 48 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7335-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розробці стратегії, методів та інструментів рекламної комунікації, що використовуються в цій сфері з метою залучення клієнтів, просування продукції та підвищення впізнаваності бренду.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectрекламна комунікаціяuk_UA
dc.subjectкниготоргівляuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectрекламні каналиuk_UA
dc.subjectцифрові маркетингові стратегіїuk_UA
dc.titleРекламна комунікація у сфері книготоргівліuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Aloshkina_061_Bak.pdf2,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.