Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7332
Title: Лендінг-сторінка як інструмент просування бренду
Authors: Аксьонов, О. І.
Keywords: лендінг-сторінка
лендінг-пейдж
лендінг
просування бренду
landing
landing page
Issue Date: 30-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Аксьонов О. І. Лендінг-сторінка як інструмент просування бренду : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 46 с.
Abstract: Мета кваліфікаційної роботи: розробка та реалізація ефективної лендінг-сторінки з метою підвищення конверсії та популяризації бренду в цифровому середовищі. Проект передбачає аналіз цільової аудиторії, конкурентного середовища та ключових трендів у веб-дизайні, створення зручного та естетичного інтерфейсу, оптимізованого для конверсії, а також впровадження стратегій контентного маркетингу та SEO для підвищення видимості та привертання цільового трафіку на сайт. Актуальність і новизна інформаційного продукту: у його здатності відповідати потребам та очікуванням цифрового споживача, а також впроваджувати передові підходи та технології, що дозволяють створити цікаве, інтерактивне та естетичне веб-середовище для представлення бренду.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7332
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_Aksonov_061_Bak.pdf1,17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.