Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7331
Title: Створення особистого бренду у середовищі цифрової комунікації
Authors: Чорна, А. В.
Keywords: вебсайт
цифрова реклама
digital
lending
Issue Date: 30-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Чорна А. В. Створення особистого бренду у середовищі цифрової комунікації : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 58 с.
Abstract: У дипломній роботі вивчається теорія створення особистого бренду та аналіз рекламної діяльності як інструменту розвитку бренду; дослідження платформ просування бренду та перспектив використання рекламних інструментів у цьому процесі; визначити основні засади створення та просування особистого бренду в контексті тенденції цифровізації рекламних процесів.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7331
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Chorna_061_Bak.pdf2,29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.