Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7331
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧорна, А. В.-
dc.date.accessioned2025-02-28T11:51:07Z-
dc.date.available2025-02-28T11:51:07Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationЧорна А. В. Створення особистого бренду у середовищі цифрової комунікації : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 58 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7331-
dc.description.abstractУ дипломній роботі вивчається теорія створення особистого бренду та аналіз рекламної діяльності як інструменту розвитку бренду; дослідження платформ просування бренду та перспектив використання рекламних інструментів у цьому процесі; визначити основні засади створення та просування особистого бренду в контексті тенденції цифровізації рекламних процесів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectвебсайтuk_UA
dc.subjectцифрова рекламаuk_UA
dc.subjectdigitaluk_UA
dc.subjectlendinguk_UA
dc.titleСтворення особистого бренду у середовищі цифрової комунікаціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Chorna_061_Bak.pdf2,29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.