Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7331
Назва: Створення особистого бренду у середовищі цифрової комунікації
Автори: Чорна, А. В.
Ключові слова: вебсайт
цифрова реклама
digital
lending
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Чорна А. В. Створення особистого бренду у середовищі цифрової комунікації : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 58 с.
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі вивчається теорія створення особистого бренду та аналіз рекламної діяльності як інструменту розвитку бренду; дослідження платформ просування бренду та перспектив використання рекламних інструментів у цьому процесі; визначити основні засади створення та просування особистого бренду в контексті тенденції цифровізації рекламних процесів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7331
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Chorna_061_Bak.pdf2,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.