Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7278
Назва: Місце маркетингового управління в діяльності підприємства індустрії гостинності
Автори: Воронов, Р. В.
Ключові слова: маркетинг
підприємство
маркетингове управління
конкурентне середовище
індустрія гостинності
Дата публікації: 2-сер-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Воронов Р. В. Місце маркетингового управління в діяльності підприємства індустрії гостинності : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 71 с.
Серія/номер: 2024;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність, завдання, цілі маркетингової діяльності. Окреслено економічну сутність маркетингового управління. Визначено місце маркетингового управління в системі менеджменту. Надано організаційно-економічну характеристику підприємству гостинності. Проведено оцінку конкурентного середовища підприємства на ринку готельно-ресторанних послуг. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства індустрії гостинності. Обґрунтовано заходи щодо удосконалення маркетингового управління. Проведена оцінка ефективності запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7278
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voronov R. V..pdf22,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.