Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7278
Title: Місце маркетингового управління в діяльності підприємства індустрії гостинності
Authors: Воронов, Р. В.
Keywords: маркетинг
підприємство
маркетингове управління
конкурентне середовище
індустрія гостинності
Issue Date: 2-Aug-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Воронов Р. В. Місце маркетингового управління в діяльності підприємства індустрії гостинності : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 71 с.
Series/Report no.: 2024;
Abstract: Розглянуто сутність, завдання, цілі маркетингової діяльності. Окреслено економічну сутність маркетингового управління. Визначено місце маркетингового управління в системі менеджменту. Надано організаційно-економічну характеристику підприємству гостинності. Проведено оцінку конкурентного середовища підприємства на ринку готельно-ресторанних послуг. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства індустрії гостинності. Обґрунтовано заходи щодо удосконалення маркетингового управління. Проведена оцінка ефективності запропонованих заходів.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7278
Appears in Collections:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voronov R. V..pdf22,1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.