Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7278
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоронов, Р. В.-
dc.date.accessioned2024-08-02T12:12:32Z-
dc.date.available2024-08-02T12:12:32Z-
dc.date.issued2024-08-02-
dc.identifier.citationВоронов Р. В. Місце маркетингового управління в діяльності підприємства індустрії гостинності : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 71 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7278-
dc.description.abstractРозглянуто сутність, завдання, цілі маркетингової діяльності. Окреслено економічну сутність маркетингового управління. Визначено місце маркетингового управління в системі менеджменту. Надано організаційно-економічну характеристику підприємству гостинності. Проведено оцінку конкурентного середовища підприємства на ринку готельно-ресторанних послуг. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства індустрії гостинності. Обґрунтовано заходи щодо удосконалення маркетингового управління. Проведена оцінка ефективності запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseries2024;-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectконкурентне середовищеuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.titleМісце маркетингового управління в діяльності підприємства індустрії гостинностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voronov R. V..pdf22,1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.